Mitt hem är min borg

Sen i mitten på oktober har jag och Charles byggt på vår gemensama borg. Det är fortfarande långt ifrån klart i alla vrår men nu börjar det bli överskådligt vad som är som vi vill ha det och vad som är kvar.
 
En gemensam stil växer fram och för det mesta är vi överens om att industri, svart, vitt, grafiskt och enkelt med roliga detaljer är grejen. 
 
I det halvkassa eftermiddagsljuset letade jag fram 4 inredningsfavoriter i det nya hemmet. 
 
Köksfönstret med växterna som tappert överlever i sina vita, udda krukor.
 
Den provisoriska lösningen för förvaring av rullbrädor blev en ganska cool skohylla. Så länge det är vinter och oåkbart väder vill säga. 
 
Kantigt, rakt, kontrastrikt och industriellt. Lööööv it.
 
I till sist då, alla vackra glaskreationer som förvarats i en bananlåda i brist på plats allt för länge. Antar att de får åka ner i sin låda som en försiktighetsåtgärd när det vankas storkalas.
 
Men som en säger: inget kalas utan kras.. Fast nä. Dålig stämning om de offras till alkoholguden alltså. 

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Blev allt lite kär i bordet =)

2012-11-28 @ 18:23:27
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Skostället var ju det bästa ever :P

2012-11-28 @ 22:33:56
URL: http://sunshinestories.webblogg.se
Postat av: Gunilla

Roligt att se de fina bilderna, eller snarare de fina motiven

2012-12-02 @ 19:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0