Day 03 – Your parents

Är det några som alltid, alltid ställer upp är det mina fina päron. På lördag kommer de hit och då ska jag visa mina allra bästa Stockholms pärlor. Längtar. 
 
Pappa är grillkungen som lagar världens godaste mat och är den som kör ensam till Lund tur och retur över en dag för att flytta hem mina saker. Mamma är hon som under min tävlingskarriär skjutsade mig och ponnysarna land och rike runt för att plocka hem de där åtråvärda blå-gula rosetterna och syr nätterna igenom för att jag ska ha gröna klänningar och tigerkostymer. 
 
Mami och jag hängde passande nog idag då en bekant till henne gifte sig och jag var fotograppa. Nytta med en väldig massa nöje i Nyköpings skärgård. 
 
Så här glad kan man minsann vara i Nyköping. 
 
Vähähärldens godaste pecannötpaj på ett fik vid någon kanal. Sockeruppladdning deluxe!
 
Snygga stolar och sånt. 
 
Dagen till ära var vi rätt likt klädda i blå kavajer, glada toppar och skor med rosett. 
 
Testa ljus och grejer. 
 
Åh fina skärgårdsnatur! Fäbjulös.
 
Tack för idag och ses i helgen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0